piątek, 27 marca 2015

Przepraszam!!!!!!


Przepraszam was, ale dzisiaj nie będzie rozdziału. Jestem chora i już kompletnie nie mogę nic wydukać. Postaram się dodać coś w weekend, ale nic nie obiecuję. Rozdział 3 na pewno pojawi się w przyszłym tygodniu. Mam jedynie sam początek, na którym się kompletnie zacięłam. Spróbuje coś wykombinować, ale jak wspomniałam wcześniej, choruje i mam kompletną pustkę. Robię to, niechętnie, bo mam masę pomysłów, które dziś mi ciężko ubrać w słowa.

Życzcie mi powodzenia i jeszcze raz bardzo was przepraszam.

6 komentarzy:

  1. Prosze szybko wstaw next'a. Nie moge sie doczekać. Super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next ? Wiem że jesteś chora ja też żółwik :-D ale nie mam co czytać zdrowiej szybko.

    OdpowiedzUsuń
  3. i gdzie ten rozdział ? czytam wszystkie twoje blogi i ten mi najbardziej się podoba ja tu usycham czekając na niego sprawdzam normalnie co godzinę weny życzę!!!!
    BŁAGAM DAJ SZYBKO NEXT !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam pisać rozdział i dodam go dzisiaj. ;-D Mam nadzieję, że się spodoba.

      Usuń
  4. Trzymamy Cię za słowo :)
    A masz rozdzialy na bierzaco czy wyprzedzasz rozdzialy przed wstawieniem?

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina