poniedziałek, 16 marca 2015

Prolog



Kiedy na ziemi zaczął panować chaos. Bóg zesłał anioły, aby strzegli ludzi oraz nie doprowadzili do powtórzenia sytuacji. Obecnie Anioły żyją pośród ludzi od ponad dwustu lat. Co roku kilkoro z nich w wieku od szesnastu do osiemnastu lat zostają Aniołami Stróżami. Anioł Stróż opiekuje się jedną osobą uratowaną przez niego jako pierwszą po otrzymaniu Pierścienia Niebios. Stróżuje jej aż do śmierci. Wszystko ma miejsce w Mieście Nieśmiertelnych — Los Angeles.


Wiem, wiem. Strasznie krótkie, ale to ma wam przybliżyć niektóre informacje na temat aniołów. Szczerze? To jest najkrótszy prolog, jaki w życiu napisałam. Obiecuję, że rozdział pierwszy będzie długi, a przynajmniej postaram się go takim napisać.

PS. Jeśli macie pomysł na jakąś piosenkę to śmiało podawajcie, a ja postaram się ją dodać do play wisty.

Pamiętaj! Czytasz, komentuj!!!!

9 komentarzy:

  1. Ciekawy prolog. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym prologiem *o* Czekam na 1 rozdział
    Pozdrawiam R.V.S. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodalam cie do polecanych, jesli sie nie obrazisz :3

      Usuń
  3. super nie mogę się dotrzekac 1 rozdiału. ogólnie nie komentuje z reszta zawsze jako anonim ale pamiętaj ktoś taki jak ja jest i zawsze wszystko czyta i na jednym i drugim....i tamtym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamo! Ciesze się, że czytasz i że ci się podoba. Dziękuje wam za te wszystkie miłe komentarze. ♥♥♥ Rozdział pierwszy na bank dodam w tygodniu!!! ;-D Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie.
      Trzymajcie kciuki!!!

      Usuń
  4. Zapowiada się ciekawie :D czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prolog. Mam nadzieje że szybko dodasz nexta :) Mimo iż jest krótki jest mega ciekawy:) Podoba mi się zakładka bohaterowie. Nawet bardzo. Fajnie że masz swoją nową tematykę. To wymaga nie lada wyobraźni, więc szacun :)
    Życzę ci dużo weny i pomysłow i czekam na rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  6. DODaj szybko 1 rozdział. Nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy dodasz 1 rozdzial? Prosze szybko bo nie mogę sie doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina