niedziela, 12 kwietnia 2015

Info!!!!

Po pierwsze: 

Jestem w trakcie pisania następnego rozdziału. Myślę, że wam się spodoba. : -)

Po drugie:

Ta informacja jest bardziej skierowana do osób, które przeczytały Sagę Szeptem.
Jakiś czas temu znalazłam, bloga o DA i Sadze Szeptem. ♥♥♥ Jest tam zamieszczony jeden i tylko jeden rozdział (oraz mały dodatek), ale według mnie jest wart uwagi. Przynajmniej ja tak sądzę.

Oto link:
http://szeptem-o-darach-aniola.blogspot.com/search/label/Opowiadanie%20Szeptem.

* Są też na tym blogu dwa rozdziały, które są kontynuacją DA. Turlałam się po ziemi, jak je czytałam. : -D

Link:
http://szeptem-o-darach-aniola.blogspot.com/search/label/Opowiadania%20-%20Dary%20Anio%C5%82a

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że jesteś w trakcie pisania MOJEGO NEXTASA;D!!!!!!! HAHAHA. przeczytałam polecane przez ciebie wczoraj blogi i rzeczywiście śmiechu kupe;3333;) wspaniale i dzięki za komy i uwagi na mio blogu Jace i Clary.....;) wiem, że powinnam was powiadomić o nominacjach, ale mam ograniczony komputer od 17 do 18 na kompie po czym automatycznie sie wylancza i nie miałam juz czasu;( obym zrobiła to jutro;)ps jest tez nowy tydzień, więc oczekuje na nexsta w Mieście Nieśmiertelnych; D

    OdpowiedzUsuń
  2. hejo wiem ze wczoraj cie nominowałm ale jak już pisałam mam ograniczony dostep na kompie a tak to siedze na telefonie i komentuje i czytam blogi:) wiec skoro już wiesz to GRATULUJE:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina