piątek, 21 sierpnia 2015

Proszę was o pomoc!!!!!!!!



Błagam, pomóżcie mi!!!!!!!!!! 

Może ktoś zna z was stronę, na której przyjmują zamówienia na szablony?!!!!!!
Błagam oby tak. Już składałam zamówienia, ale za każdym razem je odrzucano albo okazało się za trudne do zrealizowania.
Potrzebuję pomocy!!!!!
Sama z nudów zrobiłam nagłówek, ale zupełnie nie radzę sobie z kodami HTML. Nie wiem zupełnie czemu (Ten sarkazm)..



Wiem, że beznadziejny i jeszcze trzeba go dopracować!
Jakoś tak mnie coś naszło, aby się z wami tym podzielić.

Na pocieszenie powiem wam w sekrecie, że mam już nowe rozdziały i to całe dwa!!!
Dziś wieczorem biorę się za kolejny.


PS. Mam jeszcze jeden nagłówek, ale tym razem z Lily Collins.



Myślę, że ten jest bardziej udany! 
Nie ważne. 

Co sądzicie o nagłówku z Immortal City???
I
BŁAGAM  O POMOC!!!!!!!


PAMIĘTAJ. CZYTASZ, KOMĘTUJ!!!



2 komentarze:

  1. Ja polecam Sosową. Dziewczyny tworzą genialne szablony. Ja też tam ostatnio zamówiłam (możesz sobie mój zobaczyć, jest już ustawiony). Ogólnie są bardzo kreatywne pod względem tworzenia szablonów i myślę, że by twój też przyjęły.
    sosowaszabloniarnia.blogspot.com
    Serdecznie polecam.
    Wera ;*
    PS. Zapraszam do mnie na blogi na nowe rozdziały i wypowiedzenie się o szablonów BKTN.
    PS.2. Nie obrażę się, jeśli (o ile będziesz tam zamawiała) powiesz przy okazji że to ja ci je poleciłam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój szablon został wykonany i znajduje się w najnowszej notce :)
    http://sosowaszabloniarnia.blogspot.com/2015/08/angel.html
    Mam nadzieję, że ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina